todoff
fotod

ilus urbanism

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mõnus :)
ja mind see reso ei häiri :)

Taavi Prints ütles ...

uuematel läpakatel on kõikidel vähemalt 1280 pikslit laius imho.

Anonüümne ütles ...

mul endal 1400 x 1050, tööl 1600 vist. väiksemate resoga ekraanidel on mul juba aina raskem istuda. fkn tillulillud teised

Taavi Prints ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Taavi Prints ütles ...

mäletan veel aega, kui käisin järva teatajas püsiühendust nautimas ja seal oli ema 15 tollise monitori resolutsioon 800x600. jube tüütu oli, sest kodus oli 17 tolline 1024x768 resolutsiooniga.

samas mingid ajakirjanikud lükkasid resolutsiooni 1152 (vms) peale ja rikkusid 60 hertsiga oma silmi, sest monitor ei võimaldanud sellise resoga rohkemaid hertse.
: D

henno ütles ...

okei siis on swell, lasen edasi.

Taavi Prints ütles ...

aga muidu mõnus pilt jah. valgus rox. aga see roheks toon häirib suts.

pille-riin ütles ...

emm mul on 12''. kas ma peaks häiritud olema?

Taavi Prints ütles ...

ei peaks, sul on resolutsioon sellegipoolest 1280x800 imho. või isegi rohkem.

henno ütles ...

pille pärast ma muretsesingi. aga kui sa nii küsid siis tundub et sa ei ole häiritud. ma lihtaslt mäletan kui meil vanasti 15" monitorid olid siis ei pandud ikka 1280 peale, see oleks olnud hullumeelne.